Tuotteeni ei ollut sellainen kuin luvattiin, se oli rikkoutunut toimituksen aikana tai se oli toimitettu väärin. Mitä teen nyt?

Se ei kuulosta oikein kuninkaalliselta. Kirjaudu sisään Asiakasportaaliin sähköpostiosoitteellasi ja tilausnumerollasi, niin voit helposti tehdä reklamaation ja liittää mukaan kuvia tai filmikatkelmia virheestä, niin me ratkaisemme ongelman! Viimeistään 8 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta haluamme vastaanottaa reklamaatiosi, jotta se voidaan hyväksyä.

Ja hei, älä lähetä viallisia tuotteita takaisin oma-aloitteisesti, vaan tee reklamaatio Asiakasportaalin kautta, niin autamme sinua.

Saitko vastauksen kysymykseesi? Kiitos palautteestasi Viestiäsi ei voitu lähettää. Yritä uudelleen myöhemmin!

Tarvitsetko vielä apua? Ota yhteyttä meihin Ota yhteyttä meihin