Tuotteeni meni rikki tai ei ollut sellainen kuin oli luvattu. Mitä teen nyt?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@partyking.fi ja kuvaile mitä on tapahtunut, niin autamme sinua. Liitä mielellään sähköpostiviestiisi kuvia tai videon mahdollisista virheistä tai vahingoista tuotteessasi nopeuttaaksesi asian käsittelyä.
Jotta ilmoitus hyväksytään kuljetuksen aikana vaurioituneista tai väärin kuljetetuista tavaroista, sinun tulee ilmoittaa meille 7 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Älä lähetä takaisin virheellisiä/vaurioituneita tuotteita ilman, että olet ensin ollut yhteydessä asiakaspalveluumme.

Saitko vastauksen kysymykseesi? Kiitos palautteestasi Viestiäsi ei voitu lähettää. Yritä uudelleen myöhemmin!

Tarvitsetko vielä apua? Ota yhteyttä meihin Ota yhteyttä meihin